Viewer Counter

Followers

Kata-kata peransang..

Terimalah CINTA itu dengan hati yang lapang dan nikmati lah ia sementara masih ada...

Jadikan lah hati kamu seperti batu, apabila dilantun dgn sesuatu, lnsg tdk memberi kesan kpdnya, malah melantun semula ke arah yg melantun..Jgn jd kan hati seperti jeli, apabila ia dilantun sesuatu, terus menusuk msk ke dlm nya...lalu meninggalkan kesan kekal bt slama2nya...

Tuesday, November 24, 2009

Sekadar berhibur..


Usia Pernikahan Mempengaruhi Kemesraan....... betul ker...?!!!!

Sebelum Tido:
6 minggu: selamat tido sayaaang, mimpi indah2 ya, mmmuach.
6 bulan: tolong matikan lampu tu, silau aah.
6 tahun : Sana sikit lah... tido kalau tak mengepit tak bole ker???!

Pakai Toilet:
6 minggu: tak apa, u masuk ler dulu, i tak kisaaahhhh
6 bulan: masih lama lagi ke nih?
6 tahun: brug! brug! brug! (suara pintu digegar), kalau nak bertapa pi
lah gunung ledang sana!!

Balas SMS:
6 minggu: iye sayang, jap lagi i sampai ruma,sayang, i belikan murtabak
favourite u ye sayang..
6 bulan: trafik jam aah
6 tahun: k..

Dating process:
6 minggu: I love U, I love U, I love U.
6 bulan: Of course I love U.
6 tahun : Iyalah!! kalau i tak cintakan u, buat apa i nikah ngan u??

Pulang Keje:
6 minggu: Sayaaang, i dah balik nih...
6 bulan : I'm BACK!!
6 tahun: Masak apa hari ini??

Hadiah (ulang tahun):
6 minggu : Sayang, i harap u suka cincin yang i beli untuk u ni
6 bulan : I beli lukisan, nampak sesuai dengan suasana ruang tengah
6 tahun : Nih duit, u beli sendiri lah apa yg u nak..

Telefon:
6 minggu: Baby, ada yang ingin berbual ngan u di telefon nih
6 bulan : Eh...your call...
6 tahun : WOOIII TELFON BUNYI TUUUHHH....ANGKAT AAAAAHHH!!!

Masakan:
6 minggu: Wah, tak sangka i, pandai u masak.rasa pun sedapppppp...!!!
6 bulan: Kita makan apa malam ini??
6 tahun: HAH!! LAUK INI LAGI?

Memaafkan:
6 minggu: Sudahlah, tak apa, dah pecah pun, nanti kita beli lagi yang
lain, eh
6 bulan: Hati-hati! Nanti jatuh tuh.
6 tahun: Orang dah bilang berkali2 pon tak paham!!

Baju baru:
6 minggu: Aduh sayang, u seperti bidadari dengan pakaian itu
6 bulan: Lah.. beli baju baru lagi?
6 tahun: DAH BERAPA RIBU HABIS BELI BAJU TU???

Merancangkan Holiday:
6 minggu: Macam mana kalau kita jalan-jalan ke Amerika atau ke tempat
yg
u nak honey?
6 bulan: Kita ke Bukit Bintang aje ler ....senang sikit tak perlu naik
flight...
6 tahun: JALAN-JALAN??? DUDUK RUMAH AJE TAK BOLEH KE? BUANG DUIT JE!

TV:
6 minggu: Baby, kita nak tengok cite apa malam ini ?
6 bulan : Sekejap eh, citer bagus ah.
6 tahun: JANGAN TUKAR2 BOLE,TAK...

p/s : haha..terhibur plak bile bc artikel ni kat blog kak rezz..

sumber : http://www.carigold.com

6 comments on "Sekadar berhibur.."

Princessgathis a.k.a umiey on November 25, 2009 at 9:35 AM said...

fazie....wat lari r iguana awk yg warna hijua 2 beloh kanan....nk baca blog awk dok leh...sakok die duk liwo2 mate...

myranaqi on November 25, 2009 at 9:53 AM said...

huhuhu...
btl2 sy sokong 2..
ms bercinta sumenye indah k..
cinta mmg manis
tp ble dpt cinta sume nye masam dh..
kite tgk ar mcm ane kite nnti kn...
harap2 indah smpai ble2 kn..

myLovepatzi on November 25, 2009 at 10:07 AM said...

Princess a.k.a umiey :
haha..mst awk nyekit ork..sbb kaler ijau..x per la mie, dia bg reminder tu srh komen sokmo blog sy..hehe..

myLovepatzi on November 25, 2009 at 10:09 AM said...

myranaqi:
aah..biase nye cmtu la kan..tp hrp2 sume tu x jd la pd kite..biarla romantik spjng hyt..hehe..

Princessgathis a.k.a umiey on November 25, 2009 at 10:13 AM said...

bkn nyekit..tp sakok nk baca blog...alih r ye duk beloh kanan

myLovepatzi on November 25, 2009 at 10:34 AM said...

ok2..sy try ejas erk..hehe..thnks..

Related Posts with Thumbnails

My Facebook

Myself

Myself

My Baby

My Baby
 

myLovepatzi Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Blogger Template Gallery