Viewer Counter

Followers

Kata-kata peransang..

Terimalah CINTA itu dengan hati yang lapang dan nikmati lah ia sementara masih ada...

Jadikan lah hati kamu seperti batu, apabila dilantun dgn sesuatu, lnsg tdk memberi kesan kpdnya, malah melantun semula ke arah yg melantun..Jgn jd kan hati seperti jeli, apabila ia dilantun sesuatu, terus menusuk msk ke dlm nya...lalu meninggalkan kesan kekal bt slama2nya...

Wednesday, November 25, 2009

masenye telah tiba...


hehe..akhirnye..penantian yg ditggu slma ni dah pun smpai...mlm ni tepat jam 10.30 mlm, sy akan bertolak blk ke kg utk braya...hehe...best nye..dh lama x blk kg..dkt2 2 bln dah rasenye..x pun 2 bln lebih..lupe plak..tp seingt2, last skali blk ialah mse raya aidilfitri bru2 ni..rindu nye nk tatap muke mak, pak n adik2..tmbh2 lak along pun blk..jd ckp la 1 family dpt berkumpul sesame ari raya ni...

hehe..tetibe rase excited plak..walaupun skrg ni dah musim bnjir, sume tu dah x pntg..yg pnting dpt blk umah dgn slamat..n dpt jumpe ngan insan2 yg paling disayangi..mak n pak,tggu la kpulangan anak2 mu ini..doakan kami beritga slmt pulang...

pemandangan bndr KT yg dh lama x dinikmati...
rindunye kat 3 bdk kecik ni...p/s : x sbr nk mkn daging kunyit bkr..

0 comments on "masenye telah tiba..."

Related Posts with Thumbnails

My Facebook

Myself

Myself

My Baby

My Baby
 

myLovepatzi Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Blogger Template Gallery