Viewer Counter

Followers

Kata-kata peransang..

Terimalah CINTA itu dengan hati yang lapang dan nikmati lah ia sementara masih ada...

Jadikan lah hati kamu seperti batu, apabila dilantun dgn sesuatu, lnsg tdk memberi kesan kpdnya, malah melantun semula ke arah yg melantun..Jgn jd kan hati seperti jeli, apabila ia dilantun sesuatu, terus menusuk msk ke dlm nya...lalu meninggalkan kesan kekal bt slama2nya...

Friday, November 20, 2009

Saat terakhir bersama mu...


hari ni hari terakhir kak ba bersama geng Qa..sedih sgt2..dulu 6 org..pas kak izan pergi, skrg ni giliran kak ba lak yg tinggalkan Qa..pasni siapa plak kan??harap2 x der dah dlm mse terdekat ni..sedih..bile sume org dah resign, ofis dah jd sunyi skit..cuma gelak tawa org yg ader kat ofis ni jer la yg jd penyeri..tp perjuangan kna teruskan...stiap pertemuan pasti ader perpisahan..kite kna redha..mgkin mse ni glran dia, glrn kite x tau lg bile kan...semua org nk cari mse dpn yg lebih baik utk diri masing2..

buat kak ba :
kite ttp 1 kwn, 1 ofismate, 1 geng Qa, 1 negeri n yg plng penting 1 Malaysia...


pape pun, kalu kak ba bc entry ni..sy ucapkan slamat berjaya utk kak ba..mtk maaf byk2 jika slama perkenalan kite ni, sy ader wat slh n silap..n mtk halalkan semuanya...kalu kak ba nk kawen nnt, jgn lupe jempt eh..sy harap pershbtn kite ni x kan terhenti kat sini jer..tp bt slama2 nye..nnt kalu ader mse n pluang, bleh kite jumpe lg....pasni dah x leh la dgr gelak tawa kak ba lg kat ofis..huk2..sedih nye...gud luck kak ba n sbr byk2 dlm mlayan kerenah anak2 murid yer...chaiyok kak BAM!!!

4 comments on "Saat terakhir bersama mu..."

hasni on November 21, 2009 at 12:37 AM said...

la
sis ni geng sis amyliana ke?
baru perasan
huhu

myLovepatzi on November 21, 2009 at 12:56 PM said...

aah..sbb bc entry same erk..mmg 1 geng pun..hehe..

Precious on November 21, 2009 at 3:38 PM said...

Bertemu dan berpisah adat manusia biasa .... cian die!

myLovepatzi on November 21, 2009 at 6:03 PM said...

erm..tu la..;-(

Related Posts with Thumbnails

My Facebook

Myself

Myself

My Baby

My Baby
 

myLovepatzi Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Blogger Template Gallery