Viewer Counter

Followers

Kata-kata peransang..

Terimalah CINTA itu dengan hati yang lapang dan nikmati lah ia sementara masih ada...

Jadikan lah hati kamu seperti batu, apabila dilantun dgn sesuatu, lnsg tdk memberi kesan kpdnya, malah melantun semula ke arah yg melantun..Jgn jd kan hati seperti jeli, apabila ia dilantun sesuatu, terus menusuk msk ke dlm nya...lalu meninggalkan kesan kekal bt slama2nya...

Friday, November 20, 2009

Emosi kat ofis...


Kalu korg nk tau, ni la rutin harian sy kat pejabat...siap tunjuk ngan animation cartoon lg..hehe..

Bila bos x der kat ofis :
Bila bos y.m :
Bila kna jumpe ngan bos:
Bila waktu rehat :
Bila x yah msk meeting :
Bila tengah cari idea untuk siapkan kejer :
Bila keje yg bos bagi susah nak buat :
Bila otak jam... :
Bila member banyak songeh dan berlagak pandai :
Bila member tukar fikiran saat akhir :
Bila bos srh kejer lebih masa :
Bile bos suruh datang ofis hari minggu :
Bila dah terbuat silap pada kejer yg bos bagi :
Bila kejer dpt disiapkan dengan jayanya :
Bila kejer gagal n bos mrh :
Bila dapat CUTI : TENTU LA HAPPENING!!!


Yeay2...esk ngan lusa cuti...SLAMAT BERCUTI sume kwn2...harap2 korg enjoy!!!

10 comments on "Emosi kat ofis..."

Tengku Norazuwin on November 20, 2009 at 5:17 PM said...

hahhaha...lawak2

myLovepatzi on November 20, 2009 at 5:26 PM said...

tu la yg tersirat dlm hati sbnrnye..hehe..

~AmyLiana8886~ on November 20, 2009 at 6:20 PM said...

sy rase dlm2 tu ada tersirat..harap bos baca..

everyone can fly....... on November 20, 2009 at 6:47 PM said...

lawok ngat...the best post.5star i kasi

sI tEDI on November 20, 2009 at 7:13 PM said...

aku x sempat nak berjoget2 kat opis. keje ade jek..

hasni on November 20, 2009 at 8:49 PM said...

haha
lawakla sis ni
haha
comel-comel:-)

myLovepatzi on November 20, 2009 at 9:11 PM said...

amy => tu la..moga2 dia bc la entry ni..hehe..

myLovepatzi on November 20, 2009 at 9:32 PM said...

everyone can fly => hehe..thnks 4 vote this entry..

myLovepatzi on November 20, 2009 at 9:39 PM said...

si tedi =>alaa..otw nk g toilet n mkn tu,smpat lg kalu si tedi nk joget2 pun..idup mst enjoy..hehe..

myLovepatzi on November 20, 2009 at 9:41 PM said...

hasni => hehe...thnks dear..;)

Related Posts with Thumbnails

My Facebook

Myself

Myself

My Baby

My Baby
 

myLovepatzi Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Blogger Template Gallery