Viewer Counter

Followers

Kata-kata peransang..

Terimalah CINTA itu dengan hati yang lapang dan nikmati lah ia sementara masih ada...

Jadikan lah hati kamu seperti batu, apabila dilantun dgn sesuatu, lnsg tdk memberi kesan kpdnya, malah melantun semula ke arah yg melantun..Jgn jd kan hati seperti jeli, apabila ia dilantun sesuatu, terus menusuk msk ke dlm nya...lalu meninggalkan kesan kekal bt slama2nya...

Wednesday, October 14, 2009

terjah Menara KL...


semlm, 13/10/09- sy, umie n kak awien g jln2 sekitar kl...mse tu bru pas antr kak erin..so,discuss punyer discuss nk g jln mane pastu, kitrog berpakat la nk g Menara Kl...lame dah sbnrnye nk g sini, rase nk tgk sgt tapak menara ni..yer la..duk 1 thn dah kl, tp asyik dr jauh jer tgk batang menara tu..jd nk tgk la plak tapak kat bwh dia cmner kan...

smpai jer kat pintu msk, kitorg x brani sgt nk msk sbnrnye...tkt kna byr mhl2..yer la..kitorg pun ngah pokai mse ni...dibuatnyer 50 sorg kna, naye la..last2 pas tgk signboard tu, dia ckp rm4.62 je sbuah kereta..tp kalu msk dlm 15 minit pertama percuma la...

smpai sane dh dkt2 kul 10..byk kiosk2 yg dh ttp...org pun x ramai mane...x per la..asalkan dpt tgk menara KL tu dr jarak dkt pun dh ckp..cntik sgt..btul2 rase truja...so, kitorg pun ape lg..bt la sessi penggmbran utk dijadikan bukti...

di pintu msk manara...
berlatar blkg kan Menara KL

pameran sempana Deepavali.....

air mineral yg dijual....

tong smpah "nanas"...
dpn umah haiwan...

ni plak video Menara KL berubah kaler...cntik.....


p/s : time kasih kak win cz sudi bwk sy jln2 naik myvi merah tu...hehe...

5 comments on "terjah Menara KL..."

Anonymous said...

Best nyer dia gi jln2... x ajk sye... (=_=)

-Tent-

Tengku Norazuwin Binti Che Ku Zangi on October 14, 2009 at 10:48 AM said...

rugi tent dop g c2..fazi lain kali kita naik menara dia plok eh..tgk nape ader dlm 2..hheheh..klu tent nk support lgi best kan..kahkahakah

myLovepatzi on October 14, 2009 at 10:49 AM said...

owoh tent...cptnye bg comment...hehe..nk ajok g gane, bkn naik kete sy pon..kalu kete sy, siap ajok awk duk tepi sy lg..hehe...

myLovepatzi on October 14, 2009 at 10:51 AM said...

yer ah kak win..alang2 tent nk blnja ni, baik kite g mkn kat restoran berputar kat atas tu je...x mhl mane pun kan...smbil tgk2 pemandangan dr atas menara..hehe...

Tengku Norazuwin Binti Che Ku Zangi on October 14, 2009 at 11:22 AM said...

fazi idea yg bags gak tu..tent ape mcm setuju dop?hehheheh

Related Posts with Thumbnails

My Facebook

Myself

Myself

My Baby

My Baby
 

myLovepatzi Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Blogger Template Gallery