Viewer Counter

Followers

Kata-kata peransang..

Terimalah CINTA itu dengan hati yang lapang dan nikmati lah ia sementara masih ada...

Jadikan lah hati kamu seperti batu, apabila dilantun dgn sesuatu, lnsg tdk memberi kesan kpdnya, malah melantun semula ke arah yg melantun..Jgn jd kan hati seperti jeli, apabila ia dilantun sesuatu, terus menusuk msk ke dlm nya...lalu meninggalkan kesan kekal bt slama2nya...

Wednesday, October 14, 2009

Rezeki kfc dr harris.......


Mrh rezeki ari ni..hehe..ari ni rase untung sgt2 sbb office mate (harris) blanja mkn..decide punye decide, so kitrg g la mkn kat KFC Giant Gombak..ramai sgt antra kami yg nk bli kete kfc tu...smpai jer sane, kitorg pun order la menu yg nk dimakan..so, tmph la Set X-Meal (Deluxe)..dlm sejam gok duk lepak2 sane...


ni la harris yg dimaksudkan tu..hehe...

kete yg di beli ngan set x-meal td..ni pun harris yg bg...
skrg dah ader 2 buah kete..hehe.....
p/s : kpd harris tu, time kasih byk2 sbb blnja mkn td..ader rezeki, blnja lg erk..jasamu dikenang..hehe......

6 comments on "Rezeki kfc dr harris......."

Tengku Norazuwin Binti Che Ku Zangi on October 14, 2009 at 4:36 PM said...

lega rasenya dapat kete idaman.hehehe

~amy liana8886~ on October 14, 2009 at 4:39 PM said...

best kan faziey..bile nk g lagi ek..hihihi..

Anonymous said...

Ehehe hrp trcapai hajat awk yer... (^_^)
-Tent-

myLovepatzi on October 14, 2009 at 4:44 PM said...

tu la...dpt gak..lame dah nk tu..harris,mekasih ek...

Anonymous said...

Same2 faziey...nti awk la bljer sye lek ea... (^_^)

-Tent-

myLovepatzi on October 14, 2009 at 6:39 PM said...

haha..insyaallah...nnt bile sy naik pgkt jd PA awk, sy blnja awk erk..

Related Posts with Thumbnails

My Facebook

Myself

Myself

My Baby

My Baby
 

myLovepatzi Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Blogger Template Gallery