Viewer Counter

Followers

Kata-kata peransang..

Terimalah CINTA itu dengan hati yang lapang dan nikmati lah ia sementara masih ada...

Jadikan lah hati kamu seperti batu, apabila dilantun dgn sesuatu, lnsg tdk memberi kesan kpdnya, malah melantun semula ke arah yg melantun..Jgn jd kan hati seperti jeli, apabila ia dilantun sesuatu, terus menusuk msk ke dlm nya...lalu meninggalkan kesan kekal bt slama2nya...

Thursday, October 29, 2009

dlm kenangan...


namaku "abu".."aku" dijaga oleh tuanku bernama faziey..aku menjd teman tdo tuanku stiap mlm di atas tilam tuanku..kat umah ni, aku mempuyai 2 org tmn baik..diorg tu ialah "baby" n "babu" (haha...sori miera..x tau nama baby awk ape)..kitorg ni sgt istimewa pd tuan kitorg sbb kitorg ni ialah pemberian istimewa dr pkwe tuan kitrog sejak duk kat sentul ni..jd kitrg slalu la berkmpl same2..nk2 time tuan aku n geng2 dia duk borak2...bhgia sgt aku rase mse tu...

1 hari tu.."aku" dpt tau, tuan"babu" dah kna pindah kejer kat ganu..jd tggl la "aku" n "baby" jer lg kat umah ni..."aku" sedih.."aku" dah khlngan kwn ku..tp" aku" tahu, tuanku lg sedih sbb kwn baik dia dah pindah..sbb tuan aku n 2 org kwn dia ni knl dr zmn kolej lg smpai la skrg....

skrg, tggl la "aku" ngan "baby"...tp bru2 ni, "aku" dgr2 tuan baby pun dah kna pindah kat ganu..erm, "aku" brtmbh la sedih..skrg, kami bertiga dh kna berpisah..duk jauh2..tp x per la, demi nk tmnkan tuanku, "aku" kna kuat.."aku tahu" tuanku mempuyai tggjwb nk cri rezeki...tp "aku" ttp sedih..skrg ni "aku" dah bersendirian...

p/s : crite ni didedikasikan utk umiey n miera...smoga pershbtn kite kkl smpai bile2..syg awk sume!!!...duk ganu tu, jgn la lupe kat sy n syue erk..rajin2 la mlawat kitorg...


6 comments on "dlm kenangan..."

~amy liana8886~ on October 29, 2009 at 2:04 PM said...

xpe2..hilang di mata tp xhilang di hati..friends 4eva kan..

myLovepatzi on October 29, 2009 at 2:08 PM said...

aah...hrp2 cmtu la...

myranaqi on October 29, 2009 at 3:10 PM said...

huhuhu..
sy sentiasa ingat kat kwn2..
nama bear pe erk..sy pun xth hahahah..xde nama kot..
awk jg dri leklok erk..
sy n umi dh xde kat situ lgi...sy hrp awk pndai jg dri n selalu berhubung ngn kitaorg klu ada mslh ye..slama sy n umi ada utk awk...tp skrg awk dh keseorgan..
Pada sape2 yg sebumbung ngn faziey jg ar dia leklok jgn sesekali mempermainkan hati n prasan dia..jg dia leklok...tlg jg faziey utk mira n umi..
kitaoeg dh kwn dh dkt 5 thn..sentiasa bersma tp skrg kitaorg dh berpisah...so hrp kwn2 br faziey dpt menjga faziey ngn sebaiknyer..friends 4ever..
take care faziey..
ingat aku dlm doamu...

myLovepatzi on October 29, 2009 at 3:44 PM said...

haha..malu sy...mcm bdk kecik jer sy bile awk kate gitu...hehe..ok syg..sy sentiasa ingt psn awk..doakan kite berjaya dunia n akhirat..

myranaqi on October 29, 2009 at 6:05 PM said...

xpe awk mmg bdk kecik..
kena bg perhatian skmo..
kena jga skmo..
tp xpe kan..skrg dh ada org nk jga kat sna kan..
dh dkt kn leh ar jaga sesama sendri kn...hihih

myLovepatzi on October 29, 2009 at 6:24 PM said...

haha..mntg2 la sy wehi ngajuk,awk kate sy bdk2 yer..ok,same2 la kite jaga diri..tp sy lg mencabar tau..sbb duk di perantauan..;-)

Related Posts with Thumbnails

My Facebook

Myself

Myself

My Baby

My Baby
 

myLovepatzi Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Blogger Template Gallery