Viewer Counter

Followers

Kata-kata peransang..

Terimalah CINTA itu dengan hati yang lapang dan nikmati lah ia sementara masih ada...

Jadikan lah hati kamu seperti batu, apabila dilantun dgn sesuatu, lnsg tdk memberi kesan kpdnya, malah melantun semula ke arah yg melantun..Jgn jd kan hati seperti jeli, apabila ia dilantun sesuatu, terus menusuk msk ke dlm nya...lalu meninggalkan kesan kekal bt slama2nya...

Thursday, October 29, 2009

cupcakes..


tgh hari ni dpt hadiah cupcake dr kak jue softlakes smpena besday dia..hehe..cntik..smpai rase syg nk mkn...

3 comments on "cupcakes.."

~amy liana8886~ on October 30, 2009 at 10:24 AM said...

bg yg dia xhbs buat pe..huhu..bese je fazi kek dia ni kan..nampak je sdp tp rase bese je kan fazi..bg sy la..huhu.

myLovepatzi on October 30, 2009 at 10:56 AM said...

aah..yer la..ising dia pun byk gula x hncr..sakit gigi pas mkn tu..hehe..tp org bg ambik jer la kan..rezeki jgn ditolak..

~amy liana8886~ on October 30, 2009 at 4:52 PM said...

tu la..bersyukur..

Related Posts with Thumbnails

My Facebook

Myself

Myself

My Baby

My Baby
 

myLovepatzi Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Blogger Template Gallery