Viewer Counter

Followers

Kata-kata peransang..

Terimalah CINTA itu dengan hati yang lapang dan nikmati lah ia sementara masih ada...

Jadikan lah hati kamu seperti batu, apabila dilantun dgn sesuatu, lnsg tdk memberi kesan kpdnya, malah melantun semula ke arah yg melantun..Jgn jd kan hati seperti jeli, apabila ia dilantun sesuatu, terus menusuk msk ke dlm nya...lalu meninggalkan kesan kekal bt slama2nya...

Saturday, October 3, 2009

di saat diri keseorangan...


ari ni kna dtg ofis lg..erm, pelik btul..website tgh dlm proses "pembikinan", tp dah kna wat testing..adoiii la...pening btul kpala pikirkan hal ni..mmg la byk "bugs" yg akan jumpe..jd knaper perlu terburu2 nk bt mse ni kan???erm, x dpt sy bygkan kalu mse ni sy ngah duk bercuti kat umah..siap bleh tdo lame2 lg..yer la..sejak pg td lg ujan asyik trn x henti2, mmg la sdp tdo..best tuuuu...namun atas arahan bos, terpksa la sy gagahkan diri ini utk bgn..

janji ngan bos, kul 11 nk g..tp atas sbb tertentu, akhirnye kul 11.40 gak bru bleh smpai kat opis ni..kropok goreng yg house mate goreng td pun x smpat sy jamah..ingtkan dah lwt sgt..on the way dtg kejer ni, dr jauh lg sy terpandang seorg amoi ni jln sensorg..usia dia pun mgkn dlm 50 an kot..kbetulan sy pun jln sorg2..so, kitorg wat x tau jer la..smpai jer silisih, tetibe tgn dia tersentuh dgn tgn sy..smpai sy leh rase gelang yg dia pkai tu..tp dia ttp wat x tau n jln trs jerk..smpai kan sy nk mtk maaf pun x smpt...kelu utk berkata2..ooo...mcm tu rupenye khdpn org kl ni eh..bt hal masing2..smpai jd kes cmtu pun still wat x tau lg...pening lg bt kali kedua..lain la org ganu..dr jauh pun dah nmpak senyuman..

ni yg bt sy jd mkin rindu suasana duk ganu..ahhhhh...smpai bile ni sy harus hidup kat kl ni..sy nk blk...nk bina life blk kat ngeri tercinta tu...sume ader..family pun dkt..kejer ooo kejer..dtg la kamu disaat sy amat memerlukan ni...ya Allah, makbulkan lah semua doa2 ku slama ini..kdg2 idup kat sini sgt mencabar, smpai ada kalanya sy sndiri pun x phm......

p/s : sori..artikel ni ditulis utk luahan ati je..tetibe jer bnda ni bermain dlm fikiran sy mse ni...bkn utk tujuan pape...

4 comments on "di saat diri keseorangan..."

myranaqi on October 4, 2009 at 8:44 AM said...

huhuuh..
meh2 dtg blik berbakti utk negeri tercinta ni...
mmg best dpt berbakti di negeri sendri ni..
sbb dkt ngn famili..
awk bedoa byk smga dpt apa yg awk nk 2..
atau muking rezeki awk ditmpat org..awk keje ar sggh dl nnti ada rezeki blik kg...insyaallah awk kn duk kg kn..
pe2 pun gud luck...


dr kwn mmg yg tercinta :
jauh di trg...
hihihih

myLovepatzi on October 4, 2009 at 2:32 PM said...

erm..time kasih miera..awk sentiasa bg sokongan kat sy..walupn saat sy sedih cmni..mgkin rezeki sy x smpai lg kan..tp sy hargai sgt2 kata2 awk..many lots of thnks..

shidah on October 5, 2009 at 12:37 PM said...

ala fazi...
kita senasib..nk nagis je bl bc entry awk niss.s.
huhuhu,, nk alik ganu gk...:((

myLovepatzi on October 5, 2009 at 12:46 PM said...

x per shidah..kite usaha sokmo eh??insyaallah..ader gok rezeki kite nnt..cuma mse je x sapa lg..sbr byk2 eh shidah...x nk sedih2..

Related Posts with Thumbnails

My Facebook

Myself

Myself

My Baby

My Baby
 

myLovepatzi Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Blogger Template Gallery