Viewer Counter

Followers

Kata-kata peransang..

Terimalah CINTA itu dengan hati yang lapang dan nikmati lah ia sementara masih ada...

Jadikan lah hati kamu seperti batu, apabila dilantun dgn sesuatu, lnsg tdk memberi kesan kpdnya, malah melantun semula ke arah yg melantun..Jgn jd kan hati seperti jeli, apabila ia dilantun sesuatu, terus menusuk msk ke dlm nya...lalu meninggalkan kesan kekal bt slama2nya...

Thursday, July 2, 2009

kau tetap dlm kenangan.......


umah ni merupakan umah sy smasa duk kat quarters dulu..kat jln terkukur..kwsn ni dkt ngan bulatan sek ss1..hmpir 10 thn kami duk umah ni..ayah pilih umah ni sbb dkt dia nk berulang alik ke pjbt...pastu bile dah lama sgt duk kat sini, mak suarakan hasrat dia nk pindah kat kg kami lak..kg kesom, yg skrg ni..jd, ayah pun stuju la..lgpun smpai bile nk ddk umah kerajaan jer..lgpun rugi gak..elaun perumahan mkin lame, mkin tinggi...byk btul knangan kat umah ni..ngan jiran2 pun still cntact smpai skrg walaupun sumenye dah pindah kg msg2..gmbr ni diambil mse sy ngan adik g bndr..kitorg saje jer pusing2 area ni...nk tgk suasana dulu n skrg..mmg jauh berbeza..tp sedih..sbb umah ni skrg ni dah ader tuan milik baru...


ni lak surau jln terkukur..dulu kitorg mse kecik2 mgaji kat sini la...time trawih lak, kitorg pegi ngan basikal . parking kat tepi pgr..siap kna ngusik2 antu lg ngan bdk laki..tp skrg ni surau ni dah naik taraf...pagar pun dah x der..tp cuma kngan msh dlm ingtn..x kan luput bt slamanya....

0 comments on "kau tetap dlm kenangan......."

Related Posts with Thumbnails

My Facebook

Myself

Myself

My Baby

My Baby
 

myLovepatzi Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Blogger Template Gallery