Viewer Counter

Followers

Kata-kata peransang..

Terimalah CINTA itu dengan hati yang lapang dan nikmati lah ia sementara masih ada...

Jadikan lah hati kamu seperti batu, apabila dilantun dgn sesuatu, lnsg tdk memberi kesan kpdnya, malah melantun semula ke arah yg melantun..Jgn jd kan hati seperti jeli, apabila ia dilantun sesuatu, terus menusuk msk ke dlm nya...lalu meninggalkan kesan kekal bt slama2nya...

Tuesday, July 28, 2009

30 tag dr kwn2......


tag ni dijawab semlm...waktu duk lyn2 lagu dlm blk...

1. Bekas kekasih saya adalah :
Kngan lama…x nk ingt2 lg…

2. Saya sedang mendengar :
lagu kump.kerabat b’tajuk keinsafan…

3. Mungkin saya patut :
Tabahkan ati dgn dugaan2 skrg…

4. Saya suka :
Bersendirian…pastu dgr lagu2 jiwang n hayati stiap liriknye..

5. Sahabat-sahabat baik saya :
Kwn yg sentiasa ssh n senang same2…n byk kngan dicipta slama bersama dgnnye…

6. Saya tak faham :
Knape ssh sgt nk dpt ape yg dihajati..

7. Saya kehilangan :
Nenek yg pling disayangi dlm dunia ni, Allahyarhamah Wook bt Jusoh…n kwn2 yg dah lost cntct..

8. Ramai yang kata :
Sy ni terlalu kurus…sedihnye..

9. Makna nama saya :
X pasti mksd sbnr..tp pak ckp nama tu diambil smpena sy lahir ari jumaat..

10. Cinta itu adalah :
1 perasaan yg unik,yg x dpt dilihat tp hny dpt dirasa oleh hati n dpt ditunjukkan melalui pengorbanan..

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
bc gossip artis dlm internet..

12. Saya akan cuba :
Usaha utk dpt ape yg nk smpai dpt..

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
Sampai bile2…

14. Telefon bimbit saya :
Alat plng penting dlm idup…juga hati kecil sy dlm bntk fizikal..

15. Bila saya terjaga dari tidur :
Cri2 nset utk ttp alarm n tgk jam..

16. Saya paling meluat bila :
Tertgk sesuatu x yg ske n myampah n mgada2..

17. Pesta/Parti adalah :
Majlis utk seronok2 n ilangkan tension..

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
Kambing n ikan emas itam..

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
tadika...sbb sume krenah dilayan..smpai mkn nasik pun mak suap..

20. Hari ini :
Hari senin,27 hrbln 7..ari yg ader peristiwa itam kat opis…

21. Malam ini saya akan :
Bt sume kejer yg nk bt smpai siap..pastu tdo lena2 smpai pg..

22. Esok saya akan :
G kejer mcm biase…

23. Saya betul-betul inginkan :
Keje gov…kalu dpt ni, rase hepi yg teramat sgt1,000,000…

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
Tertny2..ada gelupas x kat muka ni…

25. Pusat Membeli belah atau arked permainan :
Yg plng ske skali mst la Mydin Mall kat ganu..sume ade…

26. Makanan barat atau Jepun :
Barat kot…x pasti la pernah rase ke x lg mskn Jepun tu....

27. Bilik yang terang atau gelap :
Terang sgt x ske, gelap sgt pun x ske…ske yg samar2 jer…nmpak x nmpak…

28. Makanan Segera adalah :
Makanan yg pas bli jer, bleh mkn terus…x yah msk2…

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
Ikt awk la..

30. Siapa yang anda mahu TAG?
Sape2 yg rase nk jwb soalan2 ni…

4 comments on "30 tag dr kwn2......"

~amy liana8886~ on July 28, 2009 at 12:05 PM said...

oh fazilah jamiah tu friday jumaat...hhaahhaa..sy lahir hari jumaat gok...sama la kite harap2 leh keje gov tu..kte sama2 doa ek..

myLovepatzi on July 28, 2009 at 12:23 PM said...

awk gitu la...x baik or hina nama sy..hehe...tu la..hrp sgt dpt...

~amy liana8886~ on July 28, 2009 at 12:27 PM said...

dok r..sy xhina pun..ngarut lalu awk nie..sy selitkan huruf tu je..jgn r mare ye syg..hihi

myLovepatzi on July 28, 2009 at 1:06 PM said...

hehe..x mrh eh..kite gane ngat...

Related Posts with Thumbnails

My Facebook

Myself

Myself

My Baby

My Baby
 

myLovepatzi Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Blogger Template Gallery