Viewer Counter

Followers

Kata-kata peransang..

Terimalah CINTA itu dengan hati yang lapang dan nikmati lah ia sementara masih ada...

Jadikan lah hati kamu seperti batu, apabila dilantun dgn sesuatu, lnsg tdk memberi kesan kpdnya, malah melantun semula ke arah yg melantun..Jgn jd kan hati seperti jeli, apabila ia dilantun sesuatu, terus menusuk msk ke dlm nya...lalu meninggalkan kesan kekal bt slama2nya...

Monday, July 6, 2009

impian menjadi knyataan........


tadaaa!!! ni la rupe laptop idaman sy sejak berkurun lama dulu...skrg ni dah pun menjadi knyataan...alhamdulillah...akhirnya dpt jgk memiliki laptop sendiri stlh sekian lama menunggu...hehe....time ksh utk semua pihak yg terlibat dlm proses pmbelian ini..

6 comments on "impian menjadi knyataan........"

Tengku Norazuwin Binti Che Ku Zangi on July 7, 2009 at 5:46 PM said...

upload gmbr hok skin bru 2

myLovepatzi on July 8, 2009 at 9:40 AM said...

haha...mmg pun...x dop mse lg nk upload...

Azan Subuh on July 8, 2009 at 10:49 PM said...

comel laptop die...berapa rm?

myLovepatzi on July 9, 2009 at 9:42 AM said...

murah jer...rm1850 jer...

myranaqi on July 9, 2009 at 12:34 PM said...

ooo..
org kl beli laptop bru...
xkbo pun org kat sni..
best ar org ada laptop br...

myLovepatzi on July 9, 2009 at 1:31 PM said...

haha...ni sy letak dlm blog ni,nk promote kt awk la ni...hehe...

Related Posts with Thumbnails

My Facebook

Myself

Myself

My Baby

My Baby
 

myLovepatzi Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Blogger Template Gallery