Viewer Counter

Followers

Kata-kata peransang..

Terimalah CINTA itu dengan hati yang lapang dan nikmati lah ia sementara masih ada...

Jadikan lah hati kamu seperti batu, apabila dilantun dgn sesuatu, lnsg tdk memberi kesan kpdnya, malah melantun semula ke arah yg melantun..Jgn jd kan hati seperti jeli, apabila ia dilantun sesuatu, terus menusuk msk ke dlm nya...lalu meninggalkan kesan kekal bt slama2nya...

Thursday, July 2, 2009

family holiday.....


bestnye blk kg..ni la rasenya masa yg pling byk dihabiskan bersama kluarga semenjak blk kg..sy blk jum mlm n pg slasa nye tu, sy pun dh nk btlk ke kl blk....alang2 family dtg kl, nk antr adik msk kursus, so sy pun ikut skali blk kl...jimat tmbg bas..hehe..pg slasa tu smntra tggu van dtg, kitorg snap gmbr byk2..tokki n pak sdara n spupu pun ader gak...nk tgk kami bertolak..



ni lak aksi2 ariff sblm bertolak...



ariff yg cuba bt peace...



sesudah sume urusan pendftran selesai, kitorg pun g la jln2 kat putrajaya..yg spesel skit kali ni ialah tok kitorg pun ikut gak..jd smpai kat putrajaya tu, kitorg trs msk msjd putrajaya..first time ni.......


erm..bile ptg jer, ujan dah mulai trn..jd kitorg pun berangkat blk..apepun, ni family holiday yg plng best kali ni..hehe...bye2 putrajaya...we will come again!!!

0 comments on "family holiday....."

Related Posts with Thumbnails

My Facebook

Myself

Myself

My Baby

My Baby
 

myLovepatzi Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Blogger Template Gallery