Viewer Counter

Followers

Kata-kata peransang..

Terimalah CINTA itu dengan hati yang lapang dan nikmati lah ia sementara masih ada...

Jadikan lah hati kamu seperti batu, apabila dilantun dgn sesuatu, lnsg tdk memberi kesan kpdnya, malah melantun semula ke arah yg melantun..Jgn jd kan hati seperti jeli, apabila ia dilantun sesuatu, terus menusuk msk ke dlm nya...lalu meninggalkan kesan kekal bt slama2nya...

Wednesday, May 6, 2009

Peneman tido ku....


erm...nk cite pe lg eh...oh yer...ader lg 1 knangan manis masa blk ganu ni...dpt anak lg sekor..hasil mrajuk...kaler ijau...hehe...jd skrg ni anak dah ader 3 ekor...sume comel2 n kiut2...jd peneman tido ku tiap2 mlm...

ni anak kedua ku,abu....

ni plak abu ngan abg....

ha...ni la anak terbaru tu....kami namakan dia ni "baby" sbb dia ni kecik dr abg2 dia,pastu nmpak comel jer...lgpun bear kaler ijau ni jarang leh jumpe kat kdai2 kan...hehe

ni la adik bradik kandung...si abu n baby...comel kan...

0 comments on "Peneman tido ku...."

Related Posts with Thumbnails

My Facebook

Myself

Myself

My Baby

My Baby
 

myLovepatzi Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Blogger Template Gallery