Viewer Counter

Followers

Kata-kata peransang..

Terimalah CINTA itu dengan hati yang lapang dan nikmati lah ia sementara masih ada...

Jadikan lah hati kamu seperti batu, apabila dilantun dgn sesuatu, lnsg tdk memberi kesan kpdnya, malah melantun semula ke arah yg melantun..Jgn jd kan hati seperti jeli, apabila ia dilantun sesuatu, terus menusuk msk ke dlm nya...lalu meninggalkan kesan kekal bt slama2nya...

Wednesday, May 6, 2009

SELAMAT HARI LAHIR PAK!!!


mlm 30 april, sy blk ganu lg...naik bas sani...erm,rindunyer kat kg halaman..sampai tu,terus jer mak,pak n ariff sampai...jemput sy bwk blk umah..byk btul cite yg leh citekan pada mak...nmpak cm diorg hepi jer sambut kepulangan anak kedua diorg ni...hehe...

pas jer azan subuh, ader mse lg nk main2 ngan ariff...dah gemuk dah dia skrg...comel kan...pastu tmn mak g pasar,bli brg2 dpr,sy pun ape lg, tido la smpai ker tgh hari..pnt sgt kan..dah x leh dah nk bukak mata...


tgh hari tu,mak kejutkan srh bgn n sembhyang..katenye ptg ni nk g smbt besday pak yg ke 51..erm,bestnyer...jd kami pun bertolak la ke bndar..cri kdai kek yg bukak..mklum la ari tu ari jumaat..so,cri punye cri,jeng3..jumpe la kedai kek sweeden..kat tepi PSi tu...bli la kek kat pak sebijik.
mse dalam kedai kek tu plak,adik2 plak kennang kat topeng yg jual kat kdai tu...ish2...bdk2 ni...nk x nk,kna la bli jgk kat diorg..msk jer kete,trs jer pkai...nakal btul aksi2 diorg ni...

pas
tu kitorg trs ke kfc bt buruk...bli2 mknan,trs blk umah...celebrate besday pak... HEPI BESADAY PAK!!!!

0 comments on "SELAMAT HARI LAHIR PAK!!!"

Related Posts with Thumbnails

My Facebook

Myself

Myself

My Baby

My Baby
 

myLovepatzi Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Blogger Template Gallery