Viewer Counter

Followers

Kata-kata peransang..

Terimalah CINTA itu dengan hati yang lapang dan nikmati lah ia sementara masih ada...

Jadikan lah hati kamu seperti batu, apabila dilantun dgn sesuatu, lnsg tdk memberi kesan kpdnya, malah melantun semula ke arah yg melantun..Jgn jd kan hati seperti jeli, apabila ia dilantun sesuatu, terus menusuk msk ke dlm nya...lalu meninggalkan kesan kekal bt slama2nya...

Wednesday, May 20, 2009

batuk menyerang lg......



batuk...batuk..batuk...x ilang pun lg...dr 2 mggu lepas dh...mcm2 ubat yg sy dah cube..tp ttp x ilang...mule2 ubat woods,pastu cap kelapa laut afrika...nk perabis 1 sudu tiap2 ari tu punye la ssh...mmg x sdp lngsg la..

last2 sakit tu dah sakit smpai ke dada...mmg ssh la nk nafas..batuk jer,mst sakit dada....akhirnye g la jgk klinik...dia bg la ubat..sdp skit dr ubt yg bli kat kdai2 tu.....pas amal mkn ubat tu,alhamdulillah..dah mkin kurang dh nmpaknyer...
pasni kna jga mkn la...tkt kna jangkitan kuman lg...hehe.....

4 comments on "batuk menyerang lg......"

along afzan said...

hish.batuk cap ape ni angah..jgn H1N1 sudah..hehe.

myLovepatzi on May 21, 2009 at 9:58 AM said...

x tau la long...
tp leni kurang doh skit..
mtk2 la bkn...
sbb doktor kate kna jgkitan kuman jer.......

amy liana8886 on May 22, 2009 at 4:58 PM said...

olo ciannyer die..

myLovepatzi on May 22, 2009 at 6:23 PM said...

baik doh leni,mie.....

Related Posts with Thumbnails

My Facebook

Myself

Myself

My Baby

My Baby
 

myLovepatzi Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Blogger Template Gallery