Viewer Counter

Followers

Kata-kata peransang..

Terimalah CINTA itu dengan hati yang lapang dan nikmati lah ia sementara masih ada...

Jadikan lah hati kamu seperti batu, apabila dilantun dgn sesuatu, lnsg tdk memberi kesan kpdnya, malah melantun semula ke arah yg melantun..Jgn jd kan hati seperti jeli, apabila ia dilantun sesuatu, terus menusuk msk ke dlm nya...lalu meninggalkan kesan kekal bt slama2nya...

Monday, May 11, 2009

Makna sebuah lukisan....



lukisan ni paling bermakna buat sy..sbb adik ketiga yg lukiskan utk sy...mse tu dia hepi sgt2 mse sy pertama kali blk dr kl ke kg kat ganu...jd,utk tunjukkan perasaan dia tu,dia hadiahkan sy lukisan ni..yg dilukis dlm paint...siap lukis kaler ijau lg....mse tu cuma kami berempat jer yg ader kat umah.....hehe...


ni la adik sy tu....kak idah namanye....angah syg kamu sgt2......

2 comments on "Makna sebuah lukisan...."

Azan Subuh on May 15, 2009 at 7:01 PM said...

sayang belake adik2 ambe...

myLovepatzi on May 19, 2009 at 6:30 PM said...

haha...rindu ke along gak!!!!

Related Posts with Thumbnails

My Facebook

Myself

Myself

My Baby

My Baby
 

myLovepatzi Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Blogger Template Gallery