Viewer Counter

Followers

Kata-kata peransang..

Terimalah CINTA itu dengan hati yang lapang dan nikmati lah ia sementara masih ada...

Jadikan lah hati kamu seperti batu, apabila dilantun dgn sesuatu, lnsg tdk memberi kesan kpdnya, malah melantun semula ke arah yg melantun..Jgn jd kan hati seperti jeli, apabila ia dilantun sesuatu, terus menusuk msk ke dlm nya...lalu meninggalkan kesan kekal bt slama2nya...

Friday, August 28, 2009

tag zmn kanak2 dr amyliana...


Nama Penuh: Fazilah Jamiah Binti Wahab..
Tarikh lahir: 2 Januari 1987..
Tempat lahir: Kg Kesom, Manir..
Tempat Anda Dibesarkan: Dungun (dr lahir
2 thn), kg.kesom (2 thn 8 thn), jln terkukur (8 thn 19 thn), kg.kesom (19 sekarang)…byk btul pindah umah..hehe..

1.Siapakah nama kawan rapat anda sewaktu kecil?
semua spupu2 & sdara2…tipah,din,mzah,jie,lan,mie,rir,mek,ida n adik yana..


2. Apakah permainan masa kecil yang anda ingat?
lompat getah, bola tembak burung,lempar slipar, game tanah, nyanyi smbil joget2 n main lempar2 buah duri kat atas kpala org…


3.Kalau anda bergaduh dengan kawan anda..
apakah kata kata yang anda nyatakan pada mereka?
sy x mboh kwn doh ngan awk..pastu jeling2 kat dia..


4.Di kawasan manakah yang menjadi tempat faveret anda bermain?
kat dpn n dkt “lambo” umah tok..


5.Apakah cita cita anda masa kecil?
cikgu..dr kecik smpai la skrg…tp x kesampaian..


6.Apakah kartun atau rancangan tv yang anda
gemari dan masih ingat sampai sekarang?
tomato man, popaye, usop sontorian, yokies, kluang man,n kelab Disney malaysia..


7.Makanan ringan apakah yang akan anda borong di kedai?
smax, mamee monster (peket kecik-10 sen),super ring,eskrim jeruk n air poli…


8.Nyatakan seorang rakan zaman kanak kanak anda
yang anda teringin sangat nak jumpa sekarang..
kasnadia..bdk kelas mse drjh 1..dulu dia ni pernah kencing dlm kelas..tp dia wat diam jer..last2 banjir bwh meja dia..bru la kitorg prasan..hehe..


9.Apakah gelaran anda masa kecik?
jie n milah..


10.Nyatakan seberapa banyak rakan bloger anda
yg anda ingin tau zaman kanak kanaknya..

  • kak win
  • miera
  • kak ajan
  • shidah
  • pieya
  • saper lg erk???erm..sape2 jer la yg rase nk jwb soalan ni..sila la ambik..jgn malu2…




2 comments on "tag zmn kanak2 dr amyliana..."

afiq on September 2, 2009 at 11:28 AM said...

siap ada tag ag

myLovepatzi on September 2, 2009 at 12:56 PM said...

haha...mmg dah..

Related Posts with Thumbnails

My Facebook

Myself

Myself

My Baby

My Baby
 

myLovepatzi Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Blogger Template Gallery