Viewer Counter

Followers

Kata-kata peransang..

Terimalah CINTA itu dengan hati yang lapang dan nikmati lah ia sementara masih ada...

Jadikan lah hati kamu seperti batu, apabila dilantun dgn sesuatu, lnsg tdk memberi kesan kpdnya, malah melantun semula ke arah yg melantun..Jgn jd kan hati seperti jeli, apabila ia dilantun sesuatu, terus menusuk msk ke dlm nya...lalu meninggalkan kesan kekal bt slama2nya...

Monday, August 24, 2009

besday girl for kak tora...


slamat ulangthn ke-26 kak ba...

ha..ni nk cite skit pas ofis mate yg smbt besday dia ari ni ...nama dia Basriah bt Mohd..sy pggil dia ni kak ba...kdg2 time nk usik2 dia, panggil kak tora jer...hehe..ari ni umur dia dah pun genap 26 thn..dia seorg yg kiut, baik, sporting n kdg2 ske gak usik2 org...hehe..kak ba, smpena besday kak ba ari ni..sy ader beberape ucapan nk ditujukan pd kak ba....
  • hepi besday ke-26
  • smoga pnjg umur & murah rezeki
  • smga berjaya slalu dlm hidup
  • smoga hepi2 sokmo..
  • smoga persahabatan kite mkin kukuh n kekal smpai bile2...
  • smoga berbahgia ngan insan tersyg..n nk kawen nnt, jgn lupe jmpt yer...
  • n se lg, slamat menjalani ibadah puasa...
  • luv u...

p/s : ha...kalu korg nk tau, yg dlm bulatan tu la besday girl...terpaksa edit gmbr ni..sbb x der gmbr dia sorg2...

2 comments on "besday girl for kak tora..."

Firdaus@PadangTengir on August 24, 2009 at 5:15 PM said...

kak tora??hahaha..
hepy besday kak Tora Uchicha..=)

myLovepatzi on August 24, 2009 at 5:26 PM said...

tu la..kreatif btul kak ba ni cipta nama manja dia kan...hehe..

Related Posts with Thumbnails

My Facebook

Myself

Myself

My Baby

My Baby
 

myLovepatzi Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Blogger Template Gallery