Viewer Counter

Followers

Kata-kata peransang..

Terimalah CINTA itu dengan hati yang lapang dan nikmati lah ia sementara masih ada...

Jadikan lah hati kamu seperti batu, apabila dilantun dgn sesuatu, lnsg tdk memberi kesan kpdnya, malah melantun semula ke arah yg melantun..Jgn jd kan hati seperti jeli, apabila ia dilantun sesuatu, terus menusuk msk ke dlm nya...lalu meninggalkan kesan kekal bt slama2nya...

Tuesday, August 11, 2009

rehlah kali kedua...


08/08-09/08 iaitu pd ari sabtu n ahad bru2 ni, sy dan kwn2 group usrah g rehlah kat kem sri raudah,kat gombak..best..pgalaman yg amat mnyeronokkan...kitorg bertolak jam 8 pg...smpai saner, kitorg bermlm kat dorm n mcm2 aktiviti yg dijalankan kat sane...
ni mse kitrog sblm bertolak n saat2 sampai kat sane.....


aktiviti berkumpulan..."Geletek minda".....soal jwb agama n pngthuan am...


saat-saat nk bermain paintball..mule2 tkt sgt nk main bnda2 gns ni,tp lps kwn2 ckp x tkt pun..bru la rase nk cube...tp kna tmbk jgk akhirnye....


saat yg pling menggembirakan...mandi air terjun...slps msk hutan n pnjt bukit..sejuuukkkkkk........



mkn time....


bersama zaty...ofice mate...



seronok sgt rehlah kali ni...btul2 enjoy...

5 comments on "rehlah kali kedua..."

~amy liana8886~ on August 11, 2009 at 12:02 PM said...

amboi..bersama zaty je ke opis mate..org ada zati leni..huhuhu...

myLovepatzi on August 11, 2009 at 12:05 PM said...

haha..awk gitu la mie...bkn mende,kan dia kejap jer bersama kite..pasni x dop doh...hehe...

Tengku Norazuwin Binti Che Ku Zangi on August 11, 2009 at 12:34 PM said...

ada adik baru amy wei.hahhaha

myLovepatzi on August 11, 2009 at 12:35 PM said...

awk gitu la...ske ngat kate ke sy..tu adik 'tent' la...hehe...

victoria on August 24, 2009 at 1:36 PM said...

ada adik baru amy wei..hooohoo


Cash Online Get Easy cash at your door step

Related Posts with Thumbnails

My Facebook

Myself

Myself

My Baby

My Baby
 

myLovepatzi Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Blogger Template Gallery