Viewer Counter

Followers

Kata-kata peransang..

Terimalah CINTA itu dengan hati yang lapang dan nikmati lah ia sementara masih ada...

Jadikan lah hati kamu seperti batu, apabila dilantun dgn sesuatu, lnsg tdk memberi kesan kpdnya, malah melantun semula ke arah yg melantun..Jgn jd kan hati seperti jeli, apabila ia dilantun sesuatu, terus menusuk msk ke dlm nya...lalu meninggalkan kesan kekal bt slama2nya...

Tuesday, September 15, 2009

salam lebaran utk semua....



sy nk ucapkan :
SLAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR & BATIN

raya dah dkt..hny tggl 4 ari lg..n 2 hari lg utk sy blk kg...x sbr rasenye nk jumpe insan tersyg (family, tokki n tentunye yg tersyg) hehe...dah rindu btl kat diorg ni...

di kesempatan ini, sy nk mtk maaf byk2 jika slama ni sy ader bt prangai uduh, ckp lps, terkasar bhs n ape2 la yg bt kwn2 trasa ati..terutama nye housemate umah...(kak win, kak ajan, k.erin, kak piza, kak ra, umie n misah n miera (ex housemate)..mgkn byk slh n silap sy spnjg kite bersama ni..dkt 1 thn dah kan...hehe...juga utk kwn2 1 opis ni (amy, harris, kak ba, kak izan, zaty, shidah, saidah n kak nor)...jutaan ampun byk2..n juga kwn2 yg knl ngan sy....

smoga lebaran kali ni meriah la bt korg semua..walapun gaji kite x msk lg..tp sy arap sume akan hepi smbt raya thn ni...n smga sume nye slmt smpai ke kg halaman...insyaallah..

p/s : raya thn ni jmpt la dtg umah...tp ari raya ke 3 n keatas la...n jgn lupe kol /sms dulu sblm dtg utk erk...tkt x der kat umah mse tu...

ok kwn2...<< SALAM LEBARAN, MAAF ZAHIR & BATIN>>


3 comments on "salam lebaran utk semua...."

Tengku Norazuwin Binti Che Ku Zangi on September 15, 2009 at 1:23 PM said...

sama2 la kita bermaafan dibulan mulia ni...

~amy liana8886~ on September 15, 2009 at 2:23 PM said...

slamat hari raya jugak fazi..

Anak Pendang Sekeluarga on September 17, 2009 at 8:07 AM said...

Sabda Rasulullah s.a.w:
Maksudnya: ” Bagi orang yang berpuasa ada dua kegembiraan. Pertama, kegembiraan ketika berbuka (atau hariraya) dan kedua, kegembiraan ketika bertemu dengan Tuhannya kelak”. Hadis riwayat Imam Bukhari dan Muslim.
Selamat menyambut hari raya Aidil Fitri dari saya,andai kata tersilap bahasa,maaf dipinta ye..hu3
Harap boleh tukar link…..lepas nie…(add la saya)

Related Posts with Thumbnails

My Facebook

Myself

Myself

My Baby

My Baby
 

myLovepatzi Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Blogger Template Gallery