Viewer Counter

Followers

Kata-kata peransang..

Terimalah CINTA itu dengan hati yang lapang dan nikmati lah ia sementara masih ada...

Jadikan lah hati kamu seperti batu, apabila dilantun dgn sesuatu, lnsg tdk memberi kesan kpdnya, malah melantun semula ke arah yg melantun..Jgn jd kan hati seperti jeli, apabila ia dilantun sesuatu, terus menusuk msk ke dlm nya...lalu meninggalkan kesan kekal bt slama2nya...

Wednesday, September 30, 2009

indahnyer beraya di desa...


selesai sudah semua penantian sy utk berhari raya di kg yg tercinta..ari ni dah 3 ari blk smula ke kl..gmbr2 kat bwh ni merupakan gmbr2 kngan raya 2009 yg smpt diambil..tp ni ari raya pertama jer la..hehe..

bersama family tercinta.....

bersama adik beradik..
pak sdara, spupu n adik2..

suasana kat umah tok..

wajah kesygan kami sekeluarga...

p/s : ribuan terima ksih kpd kwn2 kejer yg sudi berkunjung ke umah sy raya bru2 ni..(mzah, lutfi & daus, kak win & adik(nor), umie & psgn(san), serta syue & mirul)..syg korg semua...n kpd yg x berkesmptn tu, jgn lupe dtg thn dpn eh...sy menunggu..hehe..

4 comments on "indahnyer beraya di desa..."

~amy liana8886~ on September 30, 2009 at 3:22 PM said...

meriahnyer raya die..

myLovepatzi on September 30, 2009 at 3:28 PM said...

sdrhana jer..x der la meriah sgt cm dulu,mie..time bdk2..

myranaqi on September 30, 2009 at 3:57 PM said...

ooo..syue g umah awk erk..smpai hati dia xsmpai pun umah sy...huhuhu

myLovepatzi on September 30, 2009 at 4:08 PM said...

dia kan syg sy..mst la dia dtg umah sy..hehe....

Related Posts with Thumbnails

My Facebook

Myself

Myself

My Baby

My Baby
 

myLovepatzi Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Blogger Template Gallery