Viewer Counter

Followers

Kata-kata peransang..

Terimalah CINTA itu dengan hati yang lapang dan nikmati lah ia sementara masih ada...

Jadikan lah hati kamu seperti batu, apabila dilantun dgn sesuatu, lnsg tdk memberi kesan kpdnya, malah melantun semula ke arah yg melantun..Jgn jd kan hati seperti jeli, apabila ia dilantun sesuatu, terus menusuk msk ke dlm nya...lalu meninggalkan kesan kekal bt slama2nya...

Wednesday, June 10, 2009

hepi besday to you....


'hepi besday to you...hepi besday to you..hepi besday to you,nieza..hepi besday tou you..' erm, hari ni genap lah 19 thn adik pertama sy ni lahir kat dunia ni..nama dia nurhaniza bt wahab..lahir ari ni, 10 jun 1990..skrg ni dia tgh study kat uitm dungun,ambik kos sains kmptr..tp x lama lg nk brenti dah,cz dia dah dpt twrn sbg calon simpanan utk juru x-ray pelatih(spa)...ape pun,angah nk ucapkan Slamat hari lahir ke-19, smga pnjg umur, mrh rezeki n berjaya dlm ape jua bidang yg nieza ceburi... n smga menjadi anak yg solehah n dpt berbakti pd mak n pak..n yg pling spesel skali, smoga bhgia slalu ngan 'si dia' n jgn langkah bendul eh..hehe...ingt tu..Slamat hari lahir....miss u so much...

ha..smpena 10 jun ni, ader lg sorg member kolej sy ni yg smbut besday dia..nama dia nurhafisharwani bt mohd..ari ni genap la umur dia 22 thn..kejer pun 1 tmpt ngan sy skrg..ape pun, wani, Slamat hari lahir, smga pnjg umur, mrh rezeki n smga berjaya slalu dlm karier..kalu dah nk kawen tu, jgn lupe jmpt eh...n sy hrp smoga persahabatan kite kekal smpai bile2...friendship forever... :-)

HEPI BESDAY TO YOU ALL!!!

2 comments on "hepi besday to you...."

Azan Subuh on June 10, 2009 at 7:08 PM said...

salam angah...ni along dan niza..kami kat cc.niza suke sgt dapat entri ni...waiting for you to be at home.

myLovepatzi on June 11, 2009 at 9:30 AM said...

slm long...ooo..x sangka lak nieza bc gak..k,c u at home...miss u all....

Related Posts with Thumbnails

My Facebook

Myself

Myself

My Baby

My Baby
 

myLovepatzi Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Blogger Template Gallery