Viewer Counter

Followers

Kata-kata peransang..

Terimalah CINTA itu dengan hati yang lapang dan nikmati lah ia sementara masih ada...

Jadikan lah hati kamu seperti batu, apabila dilantun dgn sesuatu, lnsg tdk memberi kesan kpdnya, malah melantun semula ke arah yg melantun..Jgn jd kan hati seperti jeli, apabila ia dilantun sesuatu, terus menusuk msk ke dlm nya...lalu meninggalkan kesan kekal bt slama2nya...

Monday, December 7, 2009

Jom2..Jom Heboh2..


5 dis..sabtu...sy n housemate g jom heboh kat bukit jalil..best sgt..pertama kali jejak kaki kat tmpt bernama 'Jom Heboh' ni..slame ni g Perkampungah hadhari jer kat muzium losong,ganu..x der la sbesar kat sini..hehe..(malu plak rase)

suasana di Jom Heboh bukit jalil..

peminat2 setia nur kasih..mujur la sy x minat..leh jd photographer..hehe
antara artis yg dtg..
aizat
yg kat blkg tu kump.sofaz..
'Neo' Tari Tirana..
Teh Syuhada di booth Teh Sabah..
'Gold man ' kat booth Majalah 3
bergmbr kenangan bersama housemate..


pas msk umah keliwon..tkt + klakar..

5 comments on "Jom2..Jom Heboh2.."

Tengku Norazuwin on December 7, 2009 at 5:29 PM said...

hahha...tahun dpn klu duk KL lg g plok eh..sian lok...tp yg pling rugi bile TOMOK xdop...hehhehe

~AmyLiana8886~ on December 7, 2009 at 5:34 PM said...

bestnyer..

myLovepatzi on December 7, 2009 at 5:50 PM said...

Tengku NOrazuwin : haha..mmg nk g lg pun kak win..x kira la kl ke kat mane..best jgk rupenye dpt g..

myLovepatzi on December 7, 2009 at 5:50 PM said...

amyliana -->mmg best kan mie..

Love Says it All~ on December 9, 2009 at 5:11 PM said...

UPDATE MAKEUP CLASS:


20/12 : PERSONAL MAKEUP DI S.ALAM

15/1 : PERSONAL MAKEUP DI TERENGGANU
16/1 : PERSONAL MAKEUP DI KELANTAN

23&24 JANUARY : BRIDAL MAKEUP CLASS WITH EYRA RIZAL & AMY-AMEERA (2 DAYS)
TO REGISTER EMAIL: EYRARIZAL@GMAIL.COM/INFO@EYRARIZAL.COM
OR
SMS FULL NAME + IC AND SEND IT TO 016-2128740

HTTP://WWW.EYRARIZAL.COM
HTTP://WWW.LOVESAYSITALL.BLOGSPOT.COM

REGARDS,
EYRA RIZAL =)

Related Posts with Thumbnails

My Facebook

Myself

Myself

My Baby

My Baby
 

myLovepatzi Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Blogger Template Gallery